Holistic Nutrition Clinic Borkowska +48 782-266-054, +47 462-69-533 pon-pt: 10:00-18:00, sob: 8:00-18:00 poradnia@borkowskadietetyk.pl

Sprawdź co możesz zrobić, aby poprawić wynik ankiety zdrowia,
rozpocząć walkę ze stanami zapalnymi
i zredukować wagę


ZOBACZ 1 Z 4 DARMOWYCH EDUKACYJNYCH NAGRAŃ VIDEO

Pobierz pliki PDF omawiane w nagraniu

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK PODNIEŚĆ WARTOŚĆ ODŻYWCZĄ DIETY
I POPRAWIĆ SWOJE ZDROWIE?

TAK, CHCĘ!


Jeżeli uważasz, że nagranie o stanach zapalnych i ankieta zdrowia mogą pomóc komukolwiek z Twoich znajomych, zwrócić uwagę na to, że problem redukcji wagi to coś więcej niż tylko liczenie kalorii
to podziel się z nim dostępem do ankiety zdrowia.

Lub prześlij im bezpośredni link do ankiety zdrowia:




    Podziel się ze mną swoją opinią na temat nagrania o stanach zapalnych.
    Napisz w komentarzu, jakie wnioski wysunęłaś z nagrania, jakie wskazówki wykorzystasz w pierwszej kolejności?

    41 odpowiedzi na “Wygraj walkę ze stanami zapalnymi i zredukuj wagę!”

    1. Avatar marlena pisze:

      witam nagranie bardzo mnie zainteresowało szczególnie tematyka gęstości żywności . mam parę kilo do zrzucenia. już pracuję nad regularnymi posiłkami i piciem wody. pozdrawiam

    2. Avatar Anna Skrzyniecka pisze:

      1)wodę piję niesystematycznie
      2)pijam takie płyny jak czarna herbata,kawa,kawa rozpuszczalna
      3)mam rozregulowany rytm dnia ,czas wypoczynku to dla mnie czas snu,cały dzień się krzątam i na wieczór jestem zmęczona
      W pierwszej kolejności reguluję picie wody!
      Pozdrawiam Anna Skrzyniecka

    3. Avatar Urszula pisze:

      Witam,
      bardzo ciekawy przekaz. Pierwszy raz słyszę o gęstości żywności. Jest to dla mnie zupełnie nowy temat.
      Mam trochę kilogramów do zgubienie ale ważniejsze jest odzyskanie zdrowia.
      Jestem przekonana, że wszystkie informacje jakie Pani nam przekazała pomogą mi uzyskać właściwą wagę i zdrowie.
      Pozdrawiam 🙂

    4. Avatar Basia P. pisze:

      Moje spostrzezenia:
      -zbyt malo pije a mam problem z ogromnymi obrzekami.
      -konstruujac posilki nigdy nie zwracalam uwagi na wartosc odzywcza, zazwyczaj na kalorycznosc posilku
      -ze wzgledu na malutkie dziecko moj rytm dnia staje na glowie, malo spie i jestem przemeczona.
      Dziekuje za wartosciowe wskazowki. Pozdrawiam.

    5. Avatar Iwona pisze:

      Bardzo dużo ciekawych informacji. Mam niestety dużo do zrobienia w powyższej kwestii. Z niecierpliwością czekam na dalsze jakże cenne informacje.

    6. Avatar świstunka pisze:

      Z wodą nie mam problemu, przez ostatnie tygodnie pije około 8 szkl. dziennie zgodnie z rozpiską powinnam zwiększyć ilość do 10 i dodawać wskazane dodatki.

      Co do rytmu dobowego to niestety wydaje mi się że 8 godzin na wypoczynek jest nierealne. 8 godzin zawiera mi praca zawodowa, kolejna godziny zawiera praca w domu (sprzątanie gotowanie pranie i inne obowiązki domowe) tego odpoczynku zostaje niewiele i myślę że nie jestem w tym odosobniona.

      O gęstości pożywienia nie słyszałam wcześniej chętnie bym się czegoś więcej na ten temat dowiedziała

    7. Avatar Joanna pisze:

      Bardzo wartosciowe nagranie, nagminny brak nawodnienia, brak odpoczynku, zbyt duza ilosc godzin poswiecona na prace, brak aktywnosci fizycznej i zle odzywianie to jest to co powinnam natychmiast zmienic

    8. Avatar Paula pisze:

      Witam,
      bardzo interesujące nagranie. Nigdy nie przypuszczałam, że woda wodzie nie równa. Nie miałam również świadomości pojęcia „gęstość produktów”. Wnioski: piję za mało wody. Zwrócę uwagę na gęstość spożywanych produktów.

    9. Avatar Beata pisze:

      Dzien dobry. Mam podejzenie cukrzycy typu 2 . Mam tez niedobór wit D3 . Nigdy nie stosowałam żadnej diety . Mam 168 wzrostu i około 80 kg wagi wiek to 50 lat . Nie chce być chora !!!! Muszę obniżyć swój poziom cukru i pozbyć się nadwagi .Niestety nie mam pojęcia jak to zrobić w zdrowy sposób . Proszę o pomoc . Pozdrawiam

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Witaj Beato dziękuje że piszesz, zapraszam do przesłuchania kolejnych edukacyjnych video i uzupełnienia wiedzy o co tygodniowe HolistyczneChaty dostępne na mojej stronie: http://www.borkowskadietetyk.pl a jeżeli czujesz że to odpowiedni moment zapraszam na proces Holistycznego Żywienia na nim będziemy mogły skupić się na Twoim zdrowiu i dopasować dietę do Twoich możliwości i potrzeb.

    10. Avatar Małgorzata pisze:

      Witam, bardzo ciekawe nagranie. W moim przypadku skoncentruję się najpierw na piciu wody; piję duże ilości, ale najprawdopodobniej robię to źle… Czekam z niecierpliwością na następne nagranie, pozdrawiam.

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Dziękuje, małymi krokami. Pamiętajmy że zmiana to proces, wiec zaczynajmy od najważniejszych rzeczy 😉

    11. Avatar Krystyna pisze:

      Moje wyzwanie w diecie to nietolerancje pokarmowe. A postanowienie na dobry początek, to zwiększenie picia wody.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        To bardzo dobry początek 😉

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Ważne aby wsłuchać się w swoje ciało i postępować zgodnie z objawami, czasami trzeba coś rotacyjnie ograniczyć lub wyeliminować aby móc zmniejszyć stany zapalne i usprawnić metabolizm. Zapraszam do przesłuchania dalszych nagrań.

    12. Avatar Kasia pisze:

      Pierwszy raz usłyszałam o wartości odżywczej. Porównanie sałaty i jarmużu jest bardzo przemawiające. Wciągnął mnie temat.

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Cieszę się większość pacjentów faktycznie zwraca na To uwagę, jest to dobre działanie które zwiększa nasze możliwości redukcji wagi 😉 bo zdrowy organizm nie ma problemu z wagą 😉 dlatego na 1 miejscu musimy stawiać zdrowie a kilogramy same spadną.

    13. Avatar Aneta pisze:

      Muszę zrobić porządek z piciem wody napewno pije za mało gdyż nigdy nie mam pragnienia muszę popracować nad tym aby picie wody stało się nawykiem
      Powinnam wprowadzić tez więcej jarmużu do mojej diety zamiast tych wszystkich pustych sałat
      No i niestety pracuje za duzo 12godzin własny biznes niestety tak ma ale mam szanse zrobić sobie przerwę na odpoczynek w ciągu dnia muszę to sobie zorganizować

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        To bardzo dobry plan na początek 😉 małymi krokami bo zmiana to proces nie maraton, ważne jest aby wiedzieć i być świadomym nad czym musimy popracować i pomalutku to zmieniać.

    14. Z Nieba mi spadłaś, Kochana ! dokładnie to, czego potrzebowałam 🙂

    15. Avatar Elżbieta pisze:

      Mam 67 lat i od 9 lat choruje na niedoczynność tarczycy (hashimoto), tyje po braniu hormonów, mam nadwagę. Piję za mało wody, chodzę późno spać i za późno jem ostatni posiłek. Mam spuchnięte nogi i kostki, suchą skórę. Śpię 8-9 godzin. Mało jem ale lubię słodycze . Dziękuję ze spotkałam panią na swojej drodze, chcę wiele zmienić w swoim życiu, aby prawidlowo sie odżywiać i być zdrową.

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        To normalne, że potrzeba zmian na samym początku jest duża, jednak najważniejsze jest, aby się nie poddawać i nie rezygnować. Każda trwała zmiana jest procesem musimy być cierpliwi i stawiać małe kroki, bo tylko tak możemy osiągnąć wymarzony rezultat. Dziękuje za dobre słowa i powodzenia w procesie zmian!

    16. Avatar Grażyna pisze:

      Witam Panią, bardzo interesujące nagranie i jasne wytłumaczenie pewnych problemów, od jutra zaczynam zmieniać mój styl życia oraz pić wodę, ponieważ w ciągu dnia bardzo mało spożywam płynów.

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Bardzo się cieszę że nagranie było dla Pani pomocne 😉 Wprowadzenie małych kroków i zmian zawsze jest najlepszą decyzją 😉

    17. Avatar Edyta pisze:

      Dzień dobry. Po obejrzeniu nagrania bardzo dużo się dowiedziałam. Piję dużo wody ale niestety nie odpowiedniej przy moim trybie pracy. Nagranie uświadomiło mi że muszę bardziej przyjrzeć się swojemu trybowi dnia oraz diecie. Dziękuję za wskazówki. Pozdrawiam.

    18. Avatar Kasia pisze:

      Dzień dobry no jakbym osobie słyszała wody stanowczo za mało mam inny rytm dnia niz większość ludzi informacje naprawdę bardzo przydatne mało tego do tego sposób przekazywania ich jest tak jasne że nawet zrozumiały dla mnie bardzo dziękuję pani Paulina

    19. Avatar Ania pisze:

      Wysłuchałam z ciekawością, wody piję bardzo mało ale uwielbiam herbaty owocowe, dziennie ok 1,5 litra. Choruje na niedoczynność tarczycy, mam suchą skórę, wypadają włosy, skurcze łydek zwłaszcza w nocy, obecnie jestem na czwartym poście dr Dąbrowskiej, nigdy nie miałam efektu jojo.Poleglam w czasie, gdy miałam naderwane ścięgna w kolanie, noga w gipsie, brak ruchu i podjadanie, aż 10 kg w okresie 4 miesięcy. O gęstości i równych wodach nie słyszałam. Pytanie :czy picie herbat lub soków wyciskanych uzupełnia dzienną porcję wody? Pozdrawiam

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Najlepiej wypijać czysta wodę z dodatkiem cytryny i np. magnezu. Zielona , owocowa lub biała herbata to również dobry napój. Na soki bym uważała wszystko zależy jakich składników używamy, jeżeli mamy problem z wagą to duże ilości owoców mogą być problematyczne 😉

    20. Avatar Wnioski pisze:

      Po oglądnięciu nagrania. Dalej nie wiem jaka wodę pić. I wiem że mój rytm dobowy jest nie najlepszy. Ale i pracuje i studiuje. Więc ciężko mi będzie mieć 8h odpoczynku…

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Zachęcam do pobrania PDF, tam znajdują się dodatkowe informacje, jaka wodę warto pić w jakim przypadku 😉

    21. Avatar Ania pisze:

      Jaką wodę pić przy wzdęciach? Czy tak samo jak przy zgadze? Wzdęcia i opuchnięte powieki to mój problem, nie pije kawy, tylko herbata głównie zielona lub owocowa. Nie lubię słodkiego bardziej słone. Jestem na poście Dąbrowskiej to już 31/42/1 . Obrzęki powiek mam nadal, wzdęcia już są dużo mniejsze. Po zakończonym poście chciałabym jeszcze schudnąć i zastanawiam się nad metodą wyjścia. Mam około 30 kg nadwagi po dwóch ciążach.

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Tak możesz wypróbować tę wodę. Jednak wzdęcia często maja swoją przyczynę w nie dokwaszeniu żołądka lub dysprozie jelitowej, wiec poszłabym bardzie w ta stronę aby poszukać przyczynę. 19 kwietnia rusza wyzwanie w którym będę mówiła o różnych dolegliwościach i ich przyczynach, zapraszam do zapisu na stronie: https://www.borkowskadietetyk.pl/wyzwanie/

    22. Avatar Iwona N. pisze:

      Piję dużo za mało, najczęściej kawę, czasem wodę z cytryną. Faktycznie skóra jest okropnie słucha (od zawsze, odkąd pamiętam).
      Budzę się z bólami stawów. Dopiero po 10-15 minutach wychodzę z łóżka jak już trochę ustąpią..ciągle odczuwam lekki ból stawów, zwłaszcza nadgarstki, zgięcia w palcach…
      Ten filmik dał mi dużo do myślenia… Pierwszy krok to polubić wodę ?

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Na pewno jest to dobry pierwszy krok 😉 Bóle stawów mogą być związane z odwodnieniem i zwiększonym stężeniem np. kwasu moczowego, jego kryształy mogą podrażniać i powodować ból. Trzeba zadbac o dobre trawienie i metabolizm tego kwasu w organizmie, a do tego niezbędna prawidłowa praca wątroby i nawodnienie. Powodzenia!

    23. Avatar Jolanta pisze:

      Dziękuję za wskazówki, na pewno sprawdzę wodę, bo piję dużo wody ale latem mam problemy z puchnięciem nóg, a przez cały czas mam suchą skórę. Dolegliwości żołądkowe również, szczególnie zaparcia i wzdęcia.

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Często problemy jelitowe wynikają z nietolerancji lub alergii i zaburzonej flory jelitowej co jest pokłosiem złego trawienia i nieprawidłowej diety, stresu, pośpiechu przy jedzeniu. Zwróć na to uwagę by nie tylko zdrowo jeść ale i dobrze trawić i wchłaniać. Warto zadbać o biodostępność wartości odżywczej bo to ona właśnie wpływa na nasze efekty końcowe. 😉

    24. Avatar Justyna pisze:

      Jestem na 30 dniu postu Daniela, nie czuję głodu, kilogramy spadają, mam energię, by ćwiczyć. Jednak nie tryskam pozytywną energią. Najchętniej po ćwiczeniach oddałabym się beztroskiemu leniuchowaniu przed tv. Nic mi się nie chce. Podejrzewam, że głównym powodem moich problemów jest stres. Niestety nie jestem w stanie pozbyć się źródła.
      Zaciekawił mnie temat gęstości pożywienia.

      • Paulina Borkowska Paulina Borkowska pisze:

        Koniecznie przyjżyj się czy na pewno pokrywasz swoje zapotrzebowanie na wszystkie witaminy i minerały, sa one kluczowe dla zachowania dobrego samopoczucia 😉 i utrzymania rezultatu redukcji wagi 😉

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Kontakt

    Holistic Nutrition Clinic Borkowska sp. z o.o.

    Bærumsveien 385
    Gjettum 1346
    Norge

    Władysława Łokietka 14
    87-140 Chełmża
    woj. kujawsko-pomorskie

     +47 462-69-533

    poradnia@borkowskadietetyk.pl

    NIP: 8792716349

    Godziny pracy

    • Poniedziałek10:00-18:00
    • Wtorek10:00-18:00
    • Środa10:00-18:00
    • Czwartek10:00-18:00
    • Piątek10:00-18:00
    • Sobota8:00-18:00